kwietnia 26, 2007

Malutki konger i eksperyment z feederem


Tego dnia postanowiłem sprawdzić czy z brzegu na Atlantyku można łowić poczciwym feeder-em, jakiego cały zeszły rok używałem na Wiśle i rozmaitych wodach stojących. Zamiast mocarnego beachcastera, uzbroiłem feeder o cw. do 110g. Przez roztargnienie zamiast szpuli z żyłką 0.26 wziąłem szpulę z resztką zeszłorocznej 0.22. Ponieważ do był eksperyment, niezrażony dowiązałem do niej zestaw typu paternoster na żyłce do 14kg (około 04 – 0.5 na oko) z ciężarkiem 100g i hakiem 4/0
Eksperyment zakończył się pełnym powodzeniem, mimo bardzo cienkiej, jak na warunki połowu, żyłki, udało się wyholować kilka rekinków psich oraz malutkiego kongera, którego można oglądach na zdjęciu. Eksperymentalny zestaw to feeder Shimano Hyperloop o długości 3.6m i cw. do 110g, kołowrotek Shimano Catana 4000FA z resztką starej żyłki Mikado Ultrafiolet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz